Üzemeltetés, támogatás

Outsource szolgáltatások

A versenyszféra vállalatai számára alapvető fontosságú az üzleti rendszereik biztonságos és költséghatékony üzemeltetése. Megoldás lehet – a hazai és nemzetközi gyakorlatban is bevált – informatikai kiszervezés (IT Outsourcing) alkalmazása. Ennek során az ügyfél előre definiált költségek mellett magas színvonalú és mérhető – tehát a színvonal folyamatos ellenőrzését lehetővé tevő – szolgáltatást vásárol. Cégünk, a mára már szabványnak minősülő ITIL iparági standard alapján végzi feladatait, és nyújt kimagasló szolgáltatást ügyfelei részére.

Support, támogatás

A támogatási szolgáltatások az IT rendszerek üzemeltetőinek munkáját segítik, illetve egészítik ki. Segítségükkel szavatolható a magasabb minőségű rendszerüzemeltetés biztosítása, amely az adott cég vagy szervezet üzleti igényeit maradéktalanul képes kielégíteni. A támogatások körébe tartozhatnak a rendelkezésre állás növelését szolgáló, SLA alapon működő re- és proaktív tevékenységek, illetve – az ennél átfogóbb – a működést közép és hosszú távon meghatározó auditok és tanácsadás.

Felügyeleti szolgáltatások

Napjainkban az üzleti szféra vállalatai a versenyképesség növelését tűzték ki elsődleges célul. Ezen cél elérése érdekében a folyamatos üzletmenet biztosítása, továbbá az adatok biztonságának és védelmének fejlesztése mellett csökkenteni kell a kapcsolódó szolgáltatás-támogatási költségeket. Ahhoz, hogy ez a két, egymásnak látszólag ellentmondó elvárás (azaz a költségek csökkentése mellett a folyamatos és biztonságos üzletmenet fenntarthatóság) teljesíthető legyen, fontos, hogy az adott vállalat üzemeltetése megfelelő felügyeleti rendszerrel és szakmai háttérrel legyen támogatva, hiszen ez a proaktív beavatkozások elengedhetetlen eleme.

Partnereink

  • Microsoft
  • Oracle
  • IBM
  • Novell
  • HP